varför..

Go'kväll på er.
 
Min lugna dag är inget att hänga i julgranen precis. Har inte gjort något vettigt alls idag, utan mer eller mindre legat i solen med Femtio nyanser av honom i högsta hugg och läst ett par kapitel - beroende.. 
Har oxå tagit en dusch, och skulle tränat men hittade ingen motivation alls till de. Åh allt känns så jobbigt och tråkigt nu för tiden, vill bara sjunka genom jorden. Motivationen att gå upp på morgonen ligger oxå på noll och ingenting känns roligt längre, även fast de är sommar, sol och underbart varmt. Vill bara lägga mig i sängen och aldrig gå upp mera och ställa mig frågan vafan hittar allt folk motivationen till att gå upp på morgonen när det är så motigt?

Nu ska jag lägga mig under täcket, dra huvudet under kudden och bara gråta gråta gråta, ta nya dag och komma tillbaka starkare och bättre än förut. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback