1/3

Go'kväll! Hoppas er fredag har varit mysig, men än är den inte slut! Jag började min dag 07:15, och min första lektion började 07:50 och sista lektionen varade ända till 14:20 och de var riktigt, riktigt segt må ja säga.. Men nu är iallafall våra flygbiljetter till Gotland bokade och klara! Så skönt att ha de fixat och klart! nu är de endast 5 ynka veckor kvar tills vi sitter på planet som ska ta oss till våran dröm.. längtar 
 
Jag tog bussen hem 15:11 och var hemma runt 17:30. Vid 18 åkte jag upp med bästis till stallet och kollade när hon red. Efter de myste jag med min Wässla. Han fick en morot och många miljoner pussar och kramar. Gud så jag har saknat honom, världens finaste kille ♥ 
Fällde oxå några tårar och tryckte in ansiktet i hans mysiga björnpäls.. åh vad jag älskar den hästen ♥ 
 
Imorgon ska jag och bästis ha kvalitèts tid, gå ner till allum och köpa vår kläder och converse. REA dessutom så vi får se va jag kommer hem med imån! Men innan de ska jag slänga in någon maskin tvätt så de blir tidig dag imorgon! 
Nu ska jag avsluta min fredagskväll med ett avsnitt av Familjen Annorlunda!
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback