10/10

Go'dag på er, läsare! Nu har jag varit dålig med uppdatering denna veckan oxå, men aja ni överlever nog med att de blir dålig uppdatering under veckodagarna!
 
I måndags när jag kom tillbaka till skolan så åt jag middag, gjorde ett styrkepass i gymmet, först värmde jag upp 1,5 varv på maskinerna, gjorde plankan sammanlagt 8 x 10 sek och sist körde jag runt 2,5 km på spinningcykeln. Så de var en allsidig träning i måndags, skönt med sånt oxå! På kvällen så kollade jag & Hanna tv och åt godis, mums! 

I tisdags hade jag vanliga lektioner, hade oxå specialidrott och då hade vi träning med gummiband och tränade ben, axlar och mage. Fy vilken träningsvärk i magen jag hade dagen efter, haha! Sen vid 14:50 var jag hos kuratorn och pratade av mig, de är mycket som tynger mig nu och har känt de nu de senaste dagarna men bara skjutit de framför mig för jag inte orkar ta itu med allt nu. Jag vet inte riktigt om jag ska gråta, skratta eller vad som jag får göra. Nu känner jag mig bara förvirrad i mig själv och två sidor av mig slits åt olika håll, de ena vill bara skjuta allt jobbigt framför mig och de andra säger att de är fel och de är lika bra att ta hand om de direkt. Jag är rätt kluven och deppig just nu, kanske en period pga hösten och mörkret? Nej, får försöka ta itu med de jobbiga nu, lämna de andra bakom mig och gå vidare, och LE, SKRATTA & VARA LYCKLIG. Yesbox, så får de bli!
 
Igår så var de onsdag och jag hade ett rätt soft schema med Matte, Samhäll, Hål, Dressyrpass & Religion. På ridningen gick de inte alls bra. Vi skulle rida ute med då hade någon ställt sin häst i hagen där vi skulle rida så de blev ju inget av de, så vi fick gå in där de var massa hinder uppställda, och jag hade Bohun, han älskar att hoppa och trodde självklart att han skulle få de. Så han var väldigt koncentrerad på hindrena och kopplade bort mig. Men jag försökte iallafall trotts de jobbiga svårigheterna, gav iallafall inte upp! Sen beror de oxå på andra saker som jag inte tänker ta upp i bloggen, tänker inte hänga ut någon här. Men drar slutsatsen att de var inte de bästa ridpasset jag gjort med honom, tur att han varit fin alla andra gånger! Tränade oxå på kvällen, spinning för att få upp konditionen i ca 40 min + 3 pauser, är rätt mör i benen idag!

Idag är de torsdag, och jag har haft två lektioner Svenska & Djurvård x 2. De var väl rätt softa lektioner. Och nu i eftermiddag ska jag ha uppskoning i tappsko, är så nervös att jag nästan skakar och vill egentligen inte. Om vi inte får G i detta så är de IG i hela kursen, så jag har rätt att vara nervös. Men nu får vi hoppas att de blir bra, jag har ju gjort de på döhovar och vad är de för skildnad egentligen? Bara att slå på skon!

Hoppas er kväll blir bra, pussokram! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback