Älgolycka..

Go'kväll på er, fina läsare! Helgerna går så fort, så fort.. likaså dagarna och nu sitter jag inne i stugan med höstmörkret utanför med mina fina vänner och kollar på Elementary.
 
Denna helgen hade jag massa planerat, men fick ställa in de mesta då jag inte kunnat röra mig några längre sträckor. Så min helg har jag tillbringat framför filmer, te och mysiga filtar med knät i högläge. Hittade även mitt gamla knäskydd som jag haft när jag var liten (då jag hade knäproblem) som hjälper till att hålla knät varmt och få de stabilt. Så igår när jag tröttnade på att sitta hemma, så tog jag på mig de och gick ner till allum med mor. Där köpte jag hem ett par nya boots med lite klack, SÅ SNYGGA! (Dom ni fick bild på igår) och sen lite mat o annat smått o gott till Strömma. De kändes bra när jag gick med skyddet och haltade inte lika mycket. Så vila denna veckan, och sen är jag Fit Four Fight igen!

Imorse var de stressigt. En älgolycka hade inträffat precis vid min busshållplats och trafikten tog helt still ett tag och bilar överallt. Sen skulle varenda räddningstjänst fordon fram oxå, så de blev trångt och långa köer. Men jag kom iallafall fram till skolan i tid och de är ju de viktigaste! Fast vad skulle jag ändå göra i skolan sådär tidigt när jag ändå bara skulle ha två lektioner, en 10:20-11:20 o en 16-17? Men istället för att rida så tog jag igen lite plugg som jag missat och sov någon timme, så himla skönt! Behöver nog ta mer powernap's om dagen ;)
 
Nu ikväll har jag inte heller gjort mycket, mest tagit de lugnt. Åt middag vid 17, sedan umgicks jag med mina fina vänner och har nu suttit framför tv:n i några timmar. Vi hade även besök av en gammal trea och hans kompis, så ja. De är väl de som hänt idag. De händer inte så mycket nu förtiden när man bor i Bullebyn.. Får nog ta mig upp till storgår'n o västergår'n i veckan och umgås mer med tvåorna ;)
 
Nä nu ska jag nog strax krypa till kojs, hoppas ni haft en trevlig helg & kväll, puss&kram! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback