De kryper i kroppen..

Go'kväll på er, folket! Hoppas er dag har varit bra, min har varit relativt slapp och go, sånnahär dagar behöver jag oftare för att orka med allting!
 
Mitt schema sa att jag hade sovmorgon, men eftersom jag missat två svenskalektioner och ligger efter med TVÅ inlämningar så var jag med på en engelskalektion för läraren vi har i Sv/Eng hade den lektionen. Så jag gjorde halva min inlämning där, duktigt som jag är! Efter de hade jag en samhällslektion, matte, lunch och sist hästkunskap där jag hade en redovisning om Blodmask. Efter de gick jag till kuratorn, pratade om allt o lite till och pussade på hennes söta hundvalp, åh så söt så man dööör! Och sen skulle jag haft en idrottslektion men den blev inställd. Bra för jag hade inte kunnat vara med ändå. Så hade hål från 14-16, o hade min sista lektion, religion, 16-17. 

Min kväll har inte hänt så mycket. Tanken var att jag skulle plugga, men kollade andra grejer istället o sen fick jag o Emma vara barnvakt åt lilla bus, så vi gick till kossorna och fårisarna. Åh vad ja oxå vill ha en liten bäbis att pussa på.. moderskänslor? JAAA!!!! Så har vi ätit lite kvällsmat, och smakat på en väldigt konstig vitamindryck som innehöll myyyycket koffein, så nu kan ja inte sova än på några timmar.. haha! Så ja, inte hänt så mycket o ja är fortfarande under vila, även fast de kryper i kroppen på mig, VILL TRÄNA NUNUNUNU!!! Men.. aja ja får väl överleva. De blir iallafall bättre o om jag börjar träna lite nästa vecka + rida lite så är jag i full kondition till v.45 o drar igång med träningen igen. Imorgon har jag en träff med två av mina gamla barndomsvänner i Göteborg. Vi ska äta middag och bara prata och umgås, ska bli huur mysigt som helst! Skönt att komma bort från skolan lite ;)

Nä nu ska vi nog fixa inför kvällen, sover inte själv inatt, utan sover inne hos Nilsson. Gonatt på er så hörs vi imån, pussokram 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback