Göteborg x 2

Go'kväll på er. Hoppas allt är bra med er i höstrusket, för fy vad kallt o rått de varit de senaste dagarna. Men idag har de faktist varit bättre, ganska går mot ljusare tider nu, haha?

Igår var jag i stan med bästis några timmar. Var huur shoppingsugen som helst men när jag väl hittade något jag ville ha blev jag sådär snål.. så de blev inget med de. Bästis köpte mer saker än mig o de brukar vara tvärtom.. haha! De enda jag kom hem med var ett par mysvantar och tog en mocha latte påvägen medans vi vandrade runt vid domkyrkan, lite mysigt är de med höst iallafall! På kvällen tänkte jag plugga, men de blev ju inte av som vanligt, haha jag är hopplös! Kvällen avslutades med massa doftljus som fyllde rummet med fantastiska dofter och den "nya" disney-filmen Monster University, massa mys!
 
Idag hade jag inga planer alls, så åt min goa frukost och funderade sen på att åka till allum. Men istället så blev de att jag tog bussen 10 och åkte till stan, för att kolla lite julklappar till folk. De är ju snart jul, wiho! Så om man kollar julklappar i tid igår så sparar man en hel del kom jag ju på ;)
Tänker julpynta lite i stugan oxå så kollade lite billiga julgardiner och de fanns så söta, så vi får se vad jag kan hitta på. Gick oxå en hel del, från nordstan, via domkyrkan, avenyn och över till korsvägen. Kanske inte var de smaraste då mitt knä knakade en del efter de.. aja vila imorgon får de bli! När jag kom hem tänkte jag ta upp pluggandet, men istället somnade jag, haha! Så imorgon måste de bli av. 
 
Imorgon så ska jag ha yttligare vardagslyx, frisören ska få färga och fixa mitt hår så de blir fint och som nytt igen. De är så himla slitet nu.. så bra att frissan kan fixa mitt slitna hår! Ja, sen måste jag handla i allum oxå men de får bli innan. 

Nu ska jag nog sätta på en film o nana, pussokram 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback