Fint väder & mysiga dagar i solen

Hellu på er! Kan ge en snabb uppdatering om läget just nu.
 
Som ni ser så är jag inte så aktiv längre på bloggen, känner inte direkt någon större lust att blogga och så har de inte blivit av. Lägger all tid på skolan nu, och när jag inte gör de så är jag med strömmingarna, har riktigt kul de sista månaderna och lever livet. Snart är det student och vuxenlivet börjar. 
 
Jag är lite emotienellt ur balans, så mycket val och stora val som kan förändra mitt liv. Men känner mig ändå hyffsat lugn och avslappnad när inte tankarna bombar mig. Så de är väldigt upp och ner just nu, och de går i omgångar när jag mår bra och när jag mår dåligt. Vi får se vad som händer! Jag orkar inte gå in på de i detalj, men tankarna och ångesten kommer mest på natten. 
 
Vi har iallafall fint väder, mysiga dagar i solen och idag gjorde jag mitt sista prov på Strömma. Och i eftermiddag är de sista delen i NP svenska, SEN ÄR JAG KLAR! Känns sjukt skönt och jag är spänd på vad framtiden har att visa mig efter studenten. Så 17 maj, Bring me action! 
 
Nu har jag nyss kommit hem från en idrottslektion i lygnern där vi spelat volleyboll och strax ska jag kila upp till kuratorn. Så ha de så bra tills vi hörs igen, puss&kram 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback