Livsglädje, energi, lugn, avslappnad

Hej på er, underbaringar! Kul att bloggen fortfarande har besökare fast jag knappt uppdaterar längre.. ni är bäst!

Med mig är de helt toppen, faktist! Har både livglädje, energi och sprudlar av självförtroende, samtidigt som jag känner mig både lugn och avslappnad. Kan de vara vår-solen och värmen eller kärleken? Ja, hur som helst så är jag glad, full av energi men samtidigt lugn och avslappnad. Allting lixom flyter på, precis som det ska. 

Igår, fredags, så gjorde jag min sista dag på GFRK och under dessa två veckor har jag hunnit med så mycket där! Min lärare hälsade på mig i onsdags och godkände mig på gymnasiearbetet och min handledare frågade om jag ville ha timlönsanställning hos dom maj-juni, tror ni inte jag blev glad?! Vi pratade redan om detta i somras när jag var hos dom första gången, och hon hade inte glömt bort de och dom vill ha tillbaka mig, de känns så sjukt JÄVLA bra! Nu kan jag ta studenten och känna att jag kan söka jobb men jag har GFRK som backup och kan lägga till de på mitt CV, de känns så sjukt bra! Så efter jag tagit studenten så ska jag skicka iväg ett sms till min handledare och så får jag jobba några timmar i veckan. Jag trivs verkligen super bra på GFRK och dom gillar mig, vilket känns ännu bättre. Kanske därför jag känner mig relativt lugn oxå? Ingen studentstress här inte!
Ikväll skrev jag dessutom klart alla studentinbjudningar och imorgon ska dom skickas iväg. Jag planerar även en liten resa under påsklovet som är v.16. Mycket planer har jag!
 
Dessutom har jag skött mig med både mat och träning. Jag har inga jobbiga känslor inför mat, att äta eller äta med folk jag inte känner så bra. Jag kopplar bort känslorna, litar på att jag klarar av de och bara gör de. Jag har gjort de min kurator har sagt åt mig att göra, för jag vet att hon bara vill mitt bästa och hon skulle aldrig säga något hon inte menade. Jag äter dessutom regelbundet, tre huvudmål och två mellanmål. Jag är hungrig när jag ska äta och de är ett gott tecken. Jag är så stolt att jag klarar av allting, för jag är så jävla bra!!

På måndag är de skola en vecka, och sen påsklov som sagt. Jag har bokat in två körlektioner, ett möte med kuratorn och massvis med plugg inför hästskötarexamen och körkort, sen ska jag självklart umgås och ha några sista riktigt roliga veckor med min finaste familj 
Så de blir inte mycket uppdatering nästa vecka, för jag ska njuta varje sekund med dom som jag trivs bäst med
 
 Bild från några veckor sedan 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback