Påsklovet

Go'morgon på er! Hoppas ert påsklov har varit härligt, trotts att det är några dagar kvar.
 
Senast vi hördes var i söndags, och jag har hunnit göra mycket sen dess. Har hunnit med att göra klart nästan två arbeten, pluggat till hästskötarexamen och hunnit plugga lite körkort. Men har gjort annat och inte bara suttit framför datorn och pluggat.
I måndags hade jag en plugg och träningsdag. PW & löptränade 6 km och gjorde mina rehabövningar samt gjorde klart ett arbete om antibiotika. 
I tisdags så var jag i stan med mamma för hon var ledig. Så vi köpte grejer till min balklänning så den kommer sitta perfekt när den är klar. Vi lunchade även där, kvalitetstid! När vi kom hem så tränade jag, löptränade 2 km intervaller och gjorde rehabövningar efteråt.
I onsdags så hade jag först körlektion, åkte halv 10 hemifrån så jag hann med bussen 10:08 från Nisse-terminalen och en timme senare var jag i Skene. Vi körde i Kinna och det gick bra, trotts småmissar & högerregel. På eftermiddagen träffade jag Hejo i Göteborg, vi fikade på ett mysigt café, gick & pratade längst kanalen och påvägen hem shoppade jag ett par haremsbyxor.
I torsdags hade jag yttligare en körlektion inbokad på förmiddagen.Och vi körde landsväg och vänstersvängar, fyfan va dåligt de gick.. haha de var nog den sämsta körlektionen jag gjort. Menmen, på'tigen bara! Bokade även fler körlektioner efter studenten, då ska jag fan ha mitt förbannade körkort!!!! När jag kom tillbaka till Göteborg så mötte jag upp bästis, vi fikade och kollade på balgrejer och bal och studentskor. Så nu vet jag ungifär vad jag vill ha! Sen skulle jag egentligen med upp till gamla ridklubben och kollade när hennes lillasyster hopptränade, men de spöregnade och jag orkade inte riktigt med de.. så jag skippade de! Istället tänkte jag träna men ångesttankarna slog till och jag orkade ingenting. Så tillbringade min kväll i sängen.
 
Och idag är de långfredag. Mina planer för dagen är att gå ner till allum, handla med mor & ev köpa studentskor, har inte riktigt bestämt mig för vad jag vill ha för några.. hm.. vi får se hur det blir! Vad ska ni hitta på under påsken då? Själv ska jag eventuellt upp till Lysekil, där pappa har sin båt och ska vara där över helgen eftersom det skulle bli fint väder. Vi får se hur det blir! Puss 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback