Bal-dagen är här

Godag på er! Oj nu är de en hel vecka sen vi senast hördes.. och jag kan säga att jag mår ypperligt bra! 
 
Förra veckan rann på som bara den, helt plötsligt var de fredag och dax att åka hem! Kan förkorta min vecka såhär, galna vändplans-fester tillsammans med bästa strömmingarna och några svenljuga-bor, massvis med fika, alldeles för mycket bakfylla men riktigt roligt har de varit. I måndags red jag ut en sista gång på finaste Bohun, vi var ett gäng som skrittade härkila-björlanda pratade och hade kul. På kvällen var de fest, jag var full, galen och glad! Tisdags vaknade jag upp med bakfylla, kanske inte de mest ultimata.. haha! Men tog mig igenom dagens lektioner och avslutade eftermiddag på ett sista möte hos kuratorn. På kvällen var de ännu mer fest, ännu galnare dock inte lika full & tur var väl de! Onsdags var jag ledig, jag hade ett läkarbesök hos ortopeden inbokat 12:50. Så åkte hem på morgonen, var hemma några timmar innan jag gick ner. Han kände igenom knät och konstaterade att jag behöver magnetröntga knät för att kunna se ordentligt vad som har hänt. Efter de så åkte jag till göteborg, köpte mat och sen vid 15:17-tiden var jag på skolan igen. På eftermiddagen var de brännboll mot lärarna, följt med 7-kamp och grillning som kvällsmat, mums! Och på kvällen åkte vi upp till vändplan igen för fest. Som jag minns de så drack jag inte lika mycket, så var relativt nykter, eller iallafall som jag minns de? haha man vet aldrig! I torsdags var de lektioner som vanligt, på eftermiddagen gjorde jag om den sista delen i nationella och slutade redan vid 15. Då passade jag på att lämna tillbaka alla böcker till olika lärare. På kvällen så var de fest, och jävlar va full jag blev.. haha däckade totalt i C & D's soffa i deras stuga och sov där till 7 på morgonen.. haha och vaknade upp sjukt bakis. Nä fyfan heller, aldrig mer! Hade inga vanliga lektioner utan vi åkte hem till lärarna o fikade. Först var idrottsläraren där alla treor åkte hem till o fika, o fick se hur hon bor. Sen åkte vi hem, var hemma någon timme och sen åkte vi vidare hem till svenska-läraren för att fika hos henne. Vi var hemma igen vid 15-tiden och jag hann precis med bussen.
Kl 17 mötte jag upp Lisa i Göteborg för fika o lite sånt, mys! Vi gick till stadsbiblioteket oxå som de har renoverat om, herrejävlar va stort de var. Vid 19 åkte jag hem och slocknade totalt i soffan.
Denna helgen har jag flängt runt som en skållad råtta överallt. I lördags kl 10 hade jag klipptid, så färgade o klippte två cm på håret så nu är de nyfärgat och fint! Köpte dessutom en jacka till min klänning & en rosett att ha i håret som passar mina andra smycken! 

Ja, de var min vecka de. Jag har haft fullt upp och lugnare lär de inte bli denna veckan. Idag är de bal, min make up-artist kommer med 13:17-bussen o då ska ja upp till västergår'n o göra iordning mig tillsammans med emma & max. Vid 15-tiden kommer alla andra människor o då ska vi fotograferas och vid 18 går bussen mot Valand. Sen efter balen så hämtar pappa upp mig och jag sover hos honom. Tror denna kväll kommer bli super! 

Vi hörs väl när jag har tid, TAGGA STUDENT PÅ FREDAG!!!!
Puss 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback