Sista veckan

Godag på er, finisar! Hoppas allt har varit bra med er & ni är taggade för student och skolavslutningar.. FÖR DE ÄR JAG!!
 
Förra veckan gick vi bara halv vecka och åkte hem redan på onsdag. Fest två dagar i rad resulterade i väldig huvudvärk och illamående.. haha fast de kunde varit värre! Lite bakis var jag allt men inte värre att jag kunde fullfölja lektionerna som planerat. Var oxå hos kuratorn på tisdagen och pratade allt de som tynger mig emotinellt, mycket val och tankar. När jag gick därifrån var jag påfylld med ny energi och tankarna var mycket lättare att tygla. På tisdagskvällen var de party igen, dock inte lika mycket som de brukar men de var helt okey så länge de varade!

I onsdags hade jag vanliga lektioner och var hemma i min ensamhet och sov hela dagen & kvällen. Knät gjorde ont, jag hade grym huvudvärk och illamående. Så en dag hemma behövdes. Hoppas ni hade en rolig Valborg iallafall! Sen har jag ju varit ledig tors-sön och då har jag hunnit med massor. I fredags var jag i GBG för att hälsa på min barndomsvän Lisa i sin nya lägenhet. Vi handlade även lite mat och var inne på ÖB, där jag hittade två perfymer för 80 kr, precis min budget! I lördags förmiddag var jag o bästis i stan för att handla de sista inför studenten & fick med mig hem ett par skor och de sista till min klänning. På kvällen åkte vi in igen för att ta några glas & prata om livet, var länge sedan vi träffades! Så vi började fika på Condeco och sen gick vi till The rose and crowne på Avenyn där vi tog varsin cider & kollade på en snygga bartendern. Vi var hemma strax innan 23 så de blev inte så länge. I går fixade jag med klänningarna och packade inför skolan. Avslutade kvällen med att se på musketörerna, underbara serie!
 
I dag gick jag upp vid 7, sista skolveckan så har nyss kommit hit och ska springa iväg till min svenska lärare nu innan lektionen börjar. Denna vecka kommer de vara seg uppdatering, för nu ska ja ha så riktigt jävla kul!! 

Ha de så bra så hörs vi, pussar 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback